Dün eşim 21 günlük kızıma içirdi eczaneci demiş bende internetten araştırdım bi sakıncası yokmuş hiç uyumayan kız dün geceden beri emmek için gazını çıkarmak için uyanıyor ya çaydan yada 1 haftadır sürekli ağlıyor yorgunluktan bilemedim şimdi bu kadar uyumaya gece uyumayacak diye korkularım başladı😂😂😂