Kızım 7 aylık yemek yerken dışarıda vs ağzına veresiye kadar çok çığlık atıyor daha kaşık ağzından çıktığı gibi çığlıklar atıyor karnı aç olmasa bile böyle gittiğim yerlerde çok geriliyorum hafif bir ses değil baya bağırıyor şöyle düşündüm artık çığlık atarak istediğinde vermeyeyim yemeği ve anlasın ama doğru mu bilmiyorum tavsiye verin lütfen napıcam bilmiyorum çok geriliyorum bir yere gidince.