Ben de aynı şeyleri yaşadım doktora da gitmek istemedim ama çok kötüydü gerçekten normal hayatımı psikolojimi herşeyi etkiliyordu. Sonra araştırıp anuflex diye bi krem buldum , bitkisel içeriği temiz yani. Onu kullandım kabız olmamaya çalıştım sürekli kayısılı meyve suları içtim öyle öyle atlattım çok şükür. Allah yardımcınız olsun