Gebelikte ayaklarınız ödem yaptıysa doğum sonrası etkileri devam ediyor. Ömrümde tırnak batması olmayan ben o süreçte böyle şeyler yaşamıştım. Normalde böyle şeyleri çok dikkate almam ama şunu deneyin yapar yapmaz rahatlayacaksınız ve birkaç kere daha yaptıktan sonra o histen eser kalmayacak benim öyle oldu.
Bir kovaya ayağınızı yakmayacak şekilde su doldurun ve kekik koyun içine bir yemek kaşığı kadar. Ve 20 dakika bekletin o suda. İnanılmaz iyi geliyor.