GizemAyd35 benim bebegim de persembe gunu rutin asilarina ek rota asisinin da ilk dozunu oldu ve cuma gunu sabahtan ucak yolculugu yaptik. Asidan sonra o aksam 2 kere calpol verdim.aslinda37yi gecmemisti ama kafasi biraz sicak gelmisti korkudan verdim. Cuma gunu de doktorumuz ucus oncesi mizirdanirsa yine yarim doz verebilirsin demisti. Ben de verdim ve cok rahat bir yolculuk gecirdik. Bizim acimizdan 2ay asilari cok rahat gecti diyebilirim.