edabolukbasi hamilelikten öncede rexona stick kullanırdım, hamilelikte de devam ettim doğumdan sonra da hala devam ediyorum kullanıyorum, kullanmadığım zaman rahatsız hissederim devamlı kullanıyorum yani ta bekarlıktan beri. Ama bende hormonlardan dolayı aşırı terleme ya da ter kokusu değişmesi olmadı hiçbir zaman. Eğer sizde aşırı terleme varsa ve deodorantlarda fayda etmiyorsa geçenlerde bi karışım gördüm bulursam atıyım size baya işe yarıyor diyorlardı yorumlarda. Olmadı bide onu deneyin. Hem deodorant fiyatları da artık malum, bu karışım daha ucuza denk geliyormuş hemde işinizi görürse iyi olur.