Bebeğinizin nelere karşı kaçınması veya tiksinmesi var ?
Benim bebeğim 1 yaşında. Evde birkac eşyaya karşı kaçınması var. İsaret parmagini bile dokunduramiyor o eşyalara. Dokunsa ateşe değmiş gibi geri çekiyor. Bu sakınma neden? Bazı yapraklara dokunamiyor. Yemegini güzel yiyor biz yedirince. Şimdiye kadar hatamiz bizim yedirmemiz oldu. Kendine hiç fırsat tanımadık. Öyle olunca eline alıp yeme girişimi yok, dokunmak istemiyor. Sadece meyve ekmek kuru kayısı hurma o tarz şeyleri eline alıp yedi.
Duyusal bir problemi mi var acaba diye sormadan edemiyorum.
Bunun için neler yapmalıyız?
Özel eğitim ogretmenlerinden , ergoterapist olur başka bir uzmani olur. Fikirlerinizi bekliyorum