Merhaba kızlar… Geçen salı sezeryanla oğlumu kucağıma aldım, doğduğu günün gecesi sabaha karşı epilepsi tarzı nöbet geçirmeye başladı sağ kol ve bacağında kasılma oldu doktor hemen şehir hastanesine sevketti orada testleri yapıldı araştırıldı ve mr sonucuna göre beyne pıhtı attığını öğrendik. Şimdi sebebi araştırılacak kan testleri genetik testler vs.
Epilepsi ilaçlarıyla nöbetler durdu artık kasılma yaşamıyor ve kan sulandırıcı ilaca başlanacak tedavi olarak. Ama şu an daha 1 haftalık oldugu için fiziksel veya bilişsel bir hasar kalmış mı bilmiyoruz. Başına gelen duyan bilen var mı? Beyin hasarı geçirmiş evladı veya tanıdığı olan varsa ilk doğduklarında belirti var mıydı süreç nasıl oldu? 🙏😔