Anneler merhaba🌸 Bebeğim düzeltilmiş 8 aylık. Ateşi 39 derece, öksürük var. Hala çok gazlı bir bebek olduğu için öksürürken kuvvet uyguladığından midedeki tüm mamayı komple çıkarıyor. Yani kusması var. İdrarda ve iştahta azalma yok. Eli sürekli ağzında. Azıcık da şiş gibi alt damak. Bugün doktor kulak ve boğaz kızarık dedi. Diş bu kadar ateş yapmaz enfeksiyon da olabilir dedi. Sizin bebeklerde ateş çok yüksek miydi? Enfeksiyon değil de diş olamaz mı?