Bebeğim 12 aylık. Diş ağrısı için tetagil,z.yağı&karanfil vs kullanıyorum fakat yeterli gelmiyor çünkü üst dişleri 7 tane çıkmaya hazır. 4 tanesini patlattı ama 3 tanesi çıkmaya çalışıyor o yüzden çook rahatsız. Calpol veriyorum ama çok etki etmiyor gibi. Dolven alsam daha iyi gelir mi?