Aybet01 bize gaz ilacı vermedi, biogaia vermişti o gaz ilacı değilmiş bağırsak düzenleyici probiyotikmiş, her hafta farklı doktor görüyor sabit bi doktoru yok malesef, her hafta yeni doğana bakan doktor değişiyor, bu doktorda gazlı bebek çok ağlar o derecede değilse gaz değil dedi, bizimkinin çok bi ağlaması yokda kendini sıkması ıkınması var o da kaka yapmayı öğrendiğindenmiş 🤷🏻♀️