Poly-ana Bugün Rota, menenjit ve verem aşısı olduk. Önümüzdeki pazartesi de diğer kalan 2 aşıyı olacağız . Ateşimiz 38,4 ü gördü calpol verdim düştü . Huysuzluğu başladı ufaktan, beşiğinde uyumadı bende wrap sling ile bağladım bebeğimi kendime. Şu anda yaklaşık 2 saattir göğsümde uyuyor. Gecemiz nasıl geçecek bilmiyorum bekliyoruz 😣🤷♀️