rainak Merhaba. Henüz 3.5 ayligiz ama ek gıdaya geçiş gereçlerini şimdiden almak istiyorum (buharlı pişirilir, sülük, kasik/tabak vs.) Olmazsa olmaz dediğiniz kesinlikle önereceğiniz neler var?
DAO rainak Canım bebene bir kaşık al, bir tane buharda pişirme aparatı, bir cam rende ve bir tanede şu içine meyve koyupta ısırılanlar var ya ama file olanlardan değil bpa içermeyen sağlıklı plastik. Başka bişey lazım değil 🙋🏼♀️ umarım yemek yiyen bir çocuk olur 🌸
Maviim rainak Buharda pişirici ikeadan aldım memnunum, silikon kaşık benim ki OiOi’un. Önlük ve OG markasının ek gıda ürünlerii diyorum😍 yulaf unu, irmik, bebek tarhanası, pirinç unu hepsini aldım çok işime yarıyorlar
Agg2408 rainak ikeada ya başka yerlerde de var buharda pişirme aparatı var ondan aldım öyle pişiriyorum baby plus silikon tabak aldım kaşığını da aldım ama onu beğenmedim wee baby 3 lü kaşık aldım wee baby meyve sebze süzgeci aldım mamajoo suluk minik cam kavanozlar faaliyet önlüğü cam rende