Bugleminannesi28 Kızlar kızım yerdeydi zaten kendini kaldırır gibi yaptı sonra hafifçe kafasını vurdu yere ama hiç aglamadi birşey olur mu doktora götürmek gerekirmi bazen görüyorum düştü etti niye gpturmediniz feln diye korktum
_bahar_ Bugleminannesi28 bir şey olmaz sanmıyorum ama gözlemle fışkırarak kusma göz kayması oluyor mu bak
Bugleminannesi28 _bahar_ yok olalı 7 saat oldu zaten daha yeni küstü o yüzden buraya yazdım göz kayması yok kusmada emziriyorum cingiraklari ve kendi eli sürekli ağzında ve boğazına karar götürüp hep kusmasına sebebiyet veriyor ama bilemedim
_bahar_ Bugleminannesi28 kusma normal bir kusma gibi düşünme baya şiddetli fışkırarak kusma olacak bir şey olmaz Allah in izniyle