Bugleminannesi28 ya biz 3 ay atağından yeni çıktık hani onun meme reddi yeni yeni geçiyordu bu başladı gerçekten bende hortlak gibiyim gece sebepsiz ağlamalar emmiyor sütü kaşık enjeksiyon vs ile veriyorum almıyor biberonla veriyorum almıyor heralde sütten dedim mamayı da almadı