Kızlar benim bebeğim 13 aylık biz deprem bölgesindeyiz deprem olduktan sonra kızımın iştahı tamamen kesildi diyebilirim asla katı bişey yemek istemiyo hatta bişey yemek istemiyor genel olarak yani uyguladığınız herhangi bi yöntem veya kullandığınız bir şey var mı iştah açmak için