Ipek222 benim de iki sene doldu geçen sene otomatik yüzde 25 yenilenmişti sözleşme bu sene de öyle oldu 1750den 2200 vermem gerekirken 4000 yaptı en iyi ihtimalle 3,500e inecek, çevremdeki herkes zıtlaşma yoksa çıkarır on bine başkasına kiraya verir diyor yapar da. Sadece benden aldığı kirayla geçinmiyor birçok evi var onlara hep önce az az arttırıp şimdi yeni yeni zam yapmis. Bir bana vicdansız, durumun sıkışık bebeğimiz oldu diyoruz siz bilirsiniz deyip ev bakın demeye getiriyor lafı. Haklarımı bilmiyorum bir umut emlakçımla görüştüm “sakın itiraz etme o civarda 10binden asagi ev yok çıkarır seni ekmeğine yağ surersin” dedi ama o kadar kolay mı? Benim için 4 de çok fazla hele ki bu sene. Ben zitlasirsam bu sözleşme bitince çık der korkusuna pustum ama pustum diye de seneye iyice uçuracak diye korkuyorum. Alt komşuma 1,5dan 3bin, bu sene de 3binden 5bin yapacak çünkü. Ama mahkeme dava 3 sene 5 sene sürecekse tabi ki hakkımı savunmak isterim. En azından düzenimi kurmuş olurum o zamana insallah. Bilgilendirir misiniz? Bu arada ödemelerimiz girdik gireli havale şeklinde yatırılıyor