Tugbaomerr3452 Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var her ay ana sağlığına götürüyorum ayrı olarak özel doktora götürmüyorum her ay siz nasıl yapıyorsunuz ?
Slndnz Tugbaomerr3452 6 aya kadar her ay, 6 Aydan sonra iki ayda bir takip alıyoruz çocuk doktorumuzdan. Sağlık ocağı da aşılar ve izlemler için tarih veriyor.
Haver_saim1 Tugbaomerr3452 canım ama goturmen gerekiyor 2 ayda kalça çıkığı testi yapıyorlar 3 ayda göz kontrol yapıyorlar hiç doktora götürüp bunları yaptırmadın mı yani
cglyn9 Tugbaomerr3452 kesinlikle doktor görmeli bence. sağlık ocağıyla çok farklı doktorun bilgilendirmeleri.
Mucizem_0809 Tugbaomerr3452 yani bende her ay götürmüyorum bi sıkıntımız olursa önce sağlık ocağına gidiyorum gerekirse hastaneye gidiyorum sağolsun aile hekimi bebeklerde ayrı ilgili 😁 zaten özelin muaynesi almış başını gitmiş her ay ona verene kadar oğlumun poposuna bez alırım 😂
Tugbaomerr3452 Hayır onları yaptırdım normal kontrol olarak her ay doktora götürmüyorum sadece bi keresinde devlet hastanesine götürdük ishal diye orada sordum her ay getirmene gerek yok hasta oldukça getir dedi
Mamay Doğduğundan beri her ay gidiyoruz gelişim takibi hakkında bilgilenmek ve doktoruyla konuşmak iyi oluyor ayrca dönem dönem özel aşıları yapılıyor.
EdaKOSAR 8 aylık kızım doğduğundan beri her ay götürdüm, devlet hastanesine götürüyorum. İstanbul- Esenler kadın doğum hastanesine
busra37 EdaKOSAR bende oraya götürüyorum çok memnunum doğumumuda orda yapmıştım. Ayşe ve yüksel hanım ikiside çok iyiler
EdaKOSAR busra37 Bende doğumumu orda yaptım, ilk kontrolden beri Ayşe hanım doktorumuz randevu bulamazsam Senem hanıma gidiyoruz
Tugbaomerr3452 Mucizem_0809 evet gerçekten 100 tl sen aşağı değil neyse her ay olmasa da arada bi giderim kafama takılanları sorarım sağolun kızlar 🙏🏻
Bulin Aynı doktorun düzenli takibi önemlidir. Kızımın PFAFA sendromu bu sayede teşhis edildi örneğin. Devlet hastanesi aylık kontrol pek yapmaz. Bir yaşına kadar her ay bir yaşından sonra 3 ayda bir götürdüm kızımı şimdi de oğlumu aynı şekilde.