Benim gibi çaresiz kalan annelere doğal bi tedaviyle geldim.Bebeğim 2 aylık doğduğunda küvez süreci oldu antibiyotik tedavisi gördüğü için bağırsak problemimiz vardı tuvaletini dahi yapamıyorum ben yağlı masaj yaparak çıkarıyodum dr tavsiyesiyle biogia kullandık iyi geldi bittikten sonra 2.yi tekrar kullanmak zorunda kaldım ama 2.de işe yaramadı 3.yüde kullanmak istemedim sonra Bi doktorun sayfasında gördüm kekik yağı ve elma yağını zeytinyağıyla seyreştip bebeğin karın kısmına ve ayakları altına sürdüler bende denemek istedim ve her zaman gittiğim aktara sordum (kendisi yurtdışı eğitimli) bana sadece kekik yağı bile yeterli dedi çok yakıcı bi şey dikkatli kullanmam konusunda uyardı küçük Bi tüpe zeytinyağını çok hafif ısıtıp koydum (kıllanma yapmaması için) içine 2 damla kekik yağı koydum günde 1 defa sürüyorum mucizevi bi şey gerçekten bi iki ıkınıyo kendi çıkarıyor gazını çok rahat bi şekilde mutlaka tavsiye ediyorum. Kullanmadan önce bebişinizin ufak bi bölgesine sürün alerji yapma ihtimaline karşı