MelisT Kızlar bunları takım şeklinde almıştım üstlerini kullanıyorum sadece pantolonlar satılık. Hiç kullanılmadı ikisi de bilekten lastikli pantolon veya eşofman olarakta kullanabilirsiniz 🥰 İkisi de satılıktır 2 bedendir