Mugekatlasb yok ya ben aldım da çoğu zaman kullanmıyorum bile. Oioi meyve süzgeci pişmanlık zaten. Kapaklı olanlardan almayı düşünüyorum şimdi bi tane daha dışarı çıkarkwn püreyi hazırlayıp kapağını kapatıp giderim. Meyve süzgeci kullanışlı oldu sevdi bebeğim ama oioi ninkini sevmiyorum.
Şöyle bi önlük iyi oldu hemeb kuruyo kolları da batmıyo 
Buz kalıpları da dondurucuya bi şeyler koymak porsiyonlamak için pratik oluyo
Gıda ürünü olarak da organik gurmem ve paşalı gıdadan sipariş verdim ama ilk ay tadım ayı olur onlara 7.aya geçerken baktım ben