nazli19 Kızlar merhaba bu doğum parası süt parası SSK dan para yardımı yapılıyormuş yapan alan var mı acaba bana da söyler misiniz nerden başvuru yapıp da aldınız
Pera01 nazli19 ben doğum yaptığımda doktorumun sekreteri e nabızdan sanırım senin adına yaptım başvuru takip edersin demişti 500 lira yattı onun dışında bi para alınabiliyor mu bende bilmiyorum
cinarcinar nazli19 Sgklı olarak çalışıyorsan raporlu olduğun 16 hafta için iş göremezlik rapor parası alınır doğum parası dediğin bu ayrıca emzirme parası tek seferlik yatırılır. Ancak iş göremezlik parası almak için sgklı olarak aktif çalışman gerekmekte
Melikemom Bende doğum yapalı 3bucuk ay oldu hala doğum süt parasını almadım PTT’den başvuru yapılmıyormuydu ?
Defnesa Çalışan bır anneyseniz doğum iznine ayrıldıysaniz rapor parası alırsınız yardım olarak bir ödemesi yok SGK nin çalışan değilseniz eşiniz çalışıyorsa ona emzirme ödemesi yatar tek seferlik 300 küsur lira