Toeb merhaba oğlumda da kayma vardı 3,5 aylıkken gözlük kullanmaya başladık. Binlerce yoruma rağmen :) yok bebeğe gözlük mü olur yok sen abarttın vs. Sizinki yalancı şaşılık değil. Ayı büyük çünkü. Başka doktora gitmenizi tavsiye ederim çünkü göz kaymasının tek çözümü gözlük. Kapatma tedavisi kayma için değil aslında kayma olan gözde göz tembelliği olmasın diye diğer göz kapatılıp kayan gözün kaslarının çalışması için. Oğlum şu an 1,5 yaşında ve kayma yüzde 90 düzeldi. Erken tanı çok ama çok önemli.
Ayrıca ameliyat kesin çözüm değil sadece sürecin bir parçası. Yoğun kaymalarda ameliyat oluyor benim oğlum 10 aylıkken ameliyat oldu ama kayması içe doğru ve çok yoğundu. Siz şanslısınız ki yoğun değil. Gözlükle düzeliyor. Çünkü şaşılık(kayma) bir görme problemi değil kırılma problemi. Sadece kırılma problemini düzeltmezseniz gözde tembellik başlıyor zamanla ekstra görme problemi de oluşmuş oluyor.