Kizlar sezeryan oldum çok sütüm yoktu ilk başlarda ne yaptıysam gelmedi çok yıprandım hep emzirmek istedim yemedigim tatlı komposto kalmadi bestlak damla laxtamax kullandım sütüm az oldu mecbur mama veriyorum hem emziriyorum hem mama ile besleniyor ama beni bırakmasını istemiyorum gece mama vermiyorum sadece emiyor sizce doyuyor mudur yoksa uykuluyken anlamıyor mudur