Biz de 5 aylığız.Ben de sadece emzikle yatağında kendisi uyusun diye alıştırmaya çalışıyorum. 1 hafta oldu, hergün aynı saatlerde aynı şeyleri yaparak ( perdeyi kapatıp,uyanınca açıp, etrafında oyuncak bırakmayıp uyumak için başka odaya götürmek) Biraz direniyo tabiki, ağlıyor ama klasik huysuzlanma mızırdanması yapıyor. Nefesi kesilir gibi ağladığı zaman kucağıma alıp sarılıp sakinleştirip tekrar yatırıyorum.Biraz yol aldık sayılır ılk gunlere göre daha kısa sürüyor uyutma sürecim ve aynı saatlerde uykusu gelmeye başladığını fark ediyorum. Bir de her aksam ben değil birkaç aksam babası uyutuyor,aynı taktiklerle. Bu arada gece uykusunda odada hiç ışık olmamasına dikkat ediyorum,etrafı inceleyemediği için daha rahat uykuya geçiyor