Merhaba kızlar geçen aydan beri bir karar aldim ve sizinde fikirlerinizi almak istiyorum .19 yaşındayım 6 aylık bebegim var eşim benden 1 2 santim kısa ve 5 kg daha az . Ben 84 kiloyum boyum 1.69 Yani iri bir bayanım bunu sorun etmedim hala da etmiyorum . Ama geçen aylarda arkadaşlarımızla denize gittik eşimin arkadaşı eşini denizde boynuna aldı hadi güreş yapalım dedi benim eşim döndü dedi ki "Bir seninkine birde benimkine bak ben nasıl alayım onu" dedi bazende şakayla kilolu gibi imada bulundu bu benim çok zoruma gitti çok ağırıma gitti .hem kendim için hem sağlığım için zayıflamam gerek evet ama ben bu kararı o gün aldim ve zayıflamam lazım diyetisyen e gittim bir ay diyetisyen kontrolünde beslenmem gerekiyor siz ne diyorsunuz kızlar ne yaparsam daha kolay kilo veririm? Eşim beni çok sever hiç kırmaz ama gerçek düşüncesi farklıymış demekki.