TalhaEnes 4 aylik oglum uyanık kaldığı anlarin çoğunu çığlık atarak geçiriyor oyle çığlık atiyorki bogazi yırtılacak gibi sesi kesilcek gibi. Cok ciglik atinca bogazi tahris olmus gibi öksürüyor. Normal mi hep bebekler böyle mi bu ayda?
Tuba8406 TalhaEnes al bendende o kadar 🤣 o ağladı ben ağladım birgün baktım olacak gibi değil hasta değil gayet iyi görünüyor araştırdım 5. Mental atak haftası diyor 19. Haftanın sonuna kadar devam canım. Ağır geçtigi yaziyor böyle. Bakalım ne olacak.
ikos58 TalhaEnes bızımkıde haftaya 4 aylık olacak bır haftadır oyle sesı kısılıyor oksuruyor bagırmaktan ozellıkle aksam 20.00-24-00 arası cıldırıyor 😁
Tugba36 TalhaEnes biz de aynı durum var bizim kız da 4 aylık. Öyle çığlıkları varki son zamanlar da . Biz babasıyla bakıp gülüyoruz . 😊 kendi sesini duymak hoşuna gidiyor die düşünüyoruz ses ayırt etmeye çalışıyor sanki 😁
seydaac TalhaEnes benim kızım da aynı 4 ayı doldurmamiza iki gün kaldı bir haftadır her şeye çığlık atıyor. Oturup onunla sohbet ediyoruz çığlık ile cevap veriyor ☺️☺️
Hanifemusa Benimki bugün tam dört aylik oldu. Bi kaç gündür bağırıyordu kendince bugün daha belirgin aguluyo bağırıyor sanki . Çok tatlı melekler. Rabbime hamdolsun 😊
sevcan benm bebeğimde 4 ay 20 gunluk çığlık atmaya başladı çığlık atıo gülüyo benı taklıt edıyo sesımı cok gülüyorum komiğime gıdıyo:) hatta çığlık atsn sesını duyım dıe bende atıyorum kısık kısıl gülüyo aynsnı yapıo😂🙏