Melekbebis 45 gün olcak randevu bulamadığım için gitmedim kendimide kötü hissetmiyorum acaba gitmesemmi diyede düşünüyorum.. hafif bir yirtigim olmuştu doğumda dikişte yapmadı doktor..
en_sevdiklerim2 Melekbebis ben gitmedim🤭 üstelik 2,3 dikişimde vardı. Özelde dogum yaptım 40 çıkınca gel dedi ama özelde muayrnr parasıda çok pahalıydı 700 küsur. Bende kendimi kötü hissetmrdigim için gitmedim
Senaaydin Melekbebis ben özelde doğum yaptım gel dedi gittim kendimi nasıl hissediyorsun diye sordu dikişlerde sorun var mı dedi iyiym sorun yok dedim bu kadar bir sorun olursa gelirsin dedi 1 dk lık görüşme için para verdim 🫣
Melis1706 Melekbebis bende gitmedjm gidicektim.bi turlu firsat olmadi esimin vardiyasi uymadi yada zaman olmadi hic bi aksilik yasamadim zaten genelde korunma yontemi icin cagiriyorlar spiral falan taktirmak istersen
Csipahi Bende gitmedim 3 buçuk ay oldu herhangi bir sorunum yoktu yalnız dün regl oldum inanılmaz bir kan boşalımı var ilk diye mi yoksa yırtık kesik vs bişey mi oldu korktum keşke gitseydim diye de düşünmedim değil🥲
1anne2velet Normal doğum yaptım 10 gün sonra gitmiştim dikişime bakmıştı kırkım çıktıktan sonra gitmedim bir sorun da yaşamadım çok şükür. 🤭
Daammlaaa Ben sezeryan oldum beni de çağırmıştı gittim smear testi oldum ve spiral ister misin diye sordu