irem25 omron c101 nebulizatör tavsiye ederim biz memnunuz taşınabilir nexus almıştık önce o çok öksürtmeye başlamıştı doktorda tavsiye etmedi onu biz bu bronşit konusunda çok çektik her ay nerdeyse oldu kızım 1,5 yaşından sonra olmaya başladı ama bizde bünyesi alerjikmiş kan değerinde alerji seviyesi yüksek çıktı bence kesinlikle başka doktora daha götür antibiyotik tedavi etmiyor sorun virüse bağlı oluyor yüzde 90nında bronşiolit osman gönülal videoları var izlemeni tavsiye ederim