4 ay 6 günlük bebeğim covid miş 😪 dün sabah başlayan düşmeyen atesimiz vardı araştırma hastanesine götürdük dün gece infulanze dediler tahlil dahi yapmadan bize ilaç verip yolladılar bebeğim o ilacı içemedi ve ateşi 39 dan aşağı düşmedi 🙄😪 bugün öğlen ilacı tekrar verdim yine içmeyince özele götürüp en azından serum taktiriyim dedim ve tahlil yapıldı covid çıktı 🙄😪 kızlar atesimiz hiç düşmüyor 72 saat ateş yapar dedi doktor ama havale geçirmesin den korkuyorum ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz..