Nacafa Denooomii önceden aramaniza gerek yok direkt alıyorlar. Geçen cuma yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı
Cocolingo Denooomii bende yeni taşındığımda kaydım olmamasına rağmen misafir olarak yaptırdım önceden bilgi vermedim ama ben sizin yerinizde olsa birkaç gün önceden arar sorarım çünkü asm’nin elinde her zman yeterli aşı bulunmayabilir
ZHE Denooomii aşı kartınızı yanınızda bulundurun gidip yada konuşun yaparlar bende öyle yapmıştım sorun olmadı aşıyı yaptılar
Antalyalianne Denooomii Ben gitmiştim yapmışlardı hiç sıkıntı çıkartamadilar ama şimdi nasıl bilmiyorum
Yesimbb Şimdi değil de gittiğinde aşı zamanının 1 hafta öncesinden ara. Ben de annemlere geldim. Har sağlık ocağının belirli bir günü var aşı için. Onu öğrenmen yeterli. Ona göre randevu alırsın 1 hafta öncesinden.
Denooomii Nacafa inşaallah aksi biri denk gelir falan sansa .1yas aşimiz temmuzda Haziran’da gitmeyi düşünüyorum 😇
deryakadri Denooomii yazda istanbuldaydım yaptılar oğluma aşı misafir olarak anneme geldim dedim yapmışlardı
EcrinMelek1- @Denooomii ben 2 kere gittim 1 aylık ve e aylık aşısını şehir dışında sağlık ocağında yaptırdım misafir olarak önceden aramadım direk gittim yaptırdım