Ocakalti Tubacnr0 canım 10dan fazla bez degistirebilirsin ilk aylarda… sık sık emzir ki anne karnında yuttuğu şeyler kaka olarak çıksın süt dolansın siyahımsı yeşilkaka tamamen bitsin
Ocakalti Tubacnr0 ilk zamanlar öyle oluyor çiş az ama kaka yapar bol bol.. Endişe etmene gerek yok zamanla düzelecek çiş sayısı da
Duygu_rodin Arkadaşlar bende pazar günü doğum yaptım ilk bebeğim ama emzirmekte çok zorluk çekiyorum 😢çok emmek istemiyor mama da takviye yapıyorum 😢
Peram3 Duygu_rodin Bende emzirememiştim ilk zamanlar. Sonra eve hastane tipi süt sağma makinası kiraladım 20 günün sonunda emmeye başladı. Sizde denedeyebilirsiniz😊