nazlimom_ Aslananne1 evet bizimki 3 ay kadar süründü yaşına 1 kala emeklemeye basladı şimdi 5-6 adım atıp yürüyor 😅
Catlakbiranne Aslananne1 Oğlumda komando gibi giderdi bir süre sonra emeklemeye tamamen öğrendi Oda emekleme sayılıyor 🙊 Çok tatlı oluyor öyle sürünmesi 😅
yorgunanne28 Aslananne1 oğlm 11 ay 5 günlük sizinki gibi sürünüyordu son 1 haftadır emeklıyor sonra yıne sürünmeye devam edıyor sonra yıne emeklıyor bende daha emeklemez artık yurur heralde bundan snra demiştim ama yanılttı😁
Aslananne1 nazlimom_ bizimde hemen hemen 2 aydır sürünüyor 😃 belkide bizimde az kaldı emeklemeye😍 bide benim oğlan hala desteksiz ayakta dik durmuyor hemen düşüyor normal mi ama destekli adım atıyor
Aslananne1 Catlakbiranne evet böyle de çok tatlilar 🥰yılan gibi gidiyorlar 😄ayıp olmasın diye yaşına girince emekleyecek herhalde 🤣
nazlimom_ Aslananne1 evet normal daha süründüğü için daha belini sabit tutması lazım bizimki emekledikten sonra beli kuvvetlendi ondan adım atmaya basladı