Kızlar merhaba adetım 10 nisanda olmam lazımdı 9 nısanda oldum. Kahverengı seklınde leke geldı bekledım kırmızılasır dıye ama bırgun sonra yıne kahverengı leke geldı suan kesıldı hıc kan felan gelmedı oglumu memeden kestım onun bı etkısı varmıdır yoksa hamıle felan mıyım 😭 hamıleykende leke gelıyor ya