Aselmelekk valla canim zor bi surec oluyo gerçekten bizde dibine kadar yasiyoruz atak haftalarini. Bebeğime gore sekilleniyorum aslinda, emmedigi zaman her yolu deniyorum hangisind eemerse onda devam, uyumadiginda yine yer yolu deniyoruz onda devam gibi. Uyumasi icin sallama disinda puset, bebek arabasi, sarkilar ,ninniler, kucakta memede hepsini deniyorum yoruluyor yavrum aglamaktan en son kucakta uyuyor mesela. Sabirli olmalı ve evet bu gunler gececk diye kendi kendimize gaz vermeliyz bence