Isik22 etrafı bırakın tamamen bebeğinizin sağlığı ve isteği yönünde hareket edin. Benim sütüm de bebeğime alerji yapıyor hangi besin olduğunu bulamadım artık gıda takviyelerindeki bileşenler bile alerjik olabiliyor diye kafayı yedim, emzirmeyi çok istiyorum ama artık pes ediyorum alerji maması vereceğim dedim çünkü yavrum acı çekiyor sürekli böyle.
Ben emzirmeyi bırakıyorum dedim ama o bırakmadı, karnı tok olduğu halde emmek için morarana kadar ağladı çğnkü meme ile sakinleşip uyumak istiyordu. Sonra dedim bebeğim emmek istiyorsa emzireceğim çünkü o bunu tercih ediyor…
Ne yaptınızsa süt artmadıysa bence bebeğinizi mama ile doyurun sonra meme teklif edin, bebekler sadece doymak için emmez, sakinleşmek için uyumak için gaz sancısı varsa hafifletmek için de emer, meme boş bile olsa doyurduktan sonra verin emsin, emiyorsa ne mutlu. Aranızdaki bağ da bu şekilde devam etsin…