Nurellaaaaaaaa Bebeğim 2.5 aylık bu gün ateşi var ilaç veriyorum geçiyor tekrar geri yükseliyor ne yapabilirim kızlar doktora gitsem kan alırlar iğne vurulur evde kendim geçirmek istiyorum
Aslicamm Nurellaaaaaaaa maalesef ilk 3 ayda ateslendiginde doktora götürmek gerekli. Daha büyük olsa 3 gün takip edin denilebilirdi ama ilk 3 ay önemli
Ikicocukbiranne Nurellaaaaaaaa kan alsınlar gerekiyorsa iğne de yapsınlar canım çocuğunun canı daha önemli ciddi bir şey de olabilir çok küçük daha
2cocukluanne222 Nurellaaaaaaaa bebeklerin sebebini bilmedimiz ateşine ateş düşürücü vermeyin küçük bebek bide direk çocuk doktoru acil özellikle 38 bucuktan fazla değilse serinletsenis ılık duş ılık suyla vücudunu silin ama mutlaka doktor da görsün yani
Nurellaaaaaaaa _adaninannesi Ikicocukbiranne Aslicamm şimdi götürüyorum doktora acile gideceğiz doktor çıkmış, 38 ateşi çok korkuyorum ya… İyice halsizleşti
Nurellaaaaaaaa Ikicocukbiranne evet canım doktor da öyle dedi şimdi çok huysuz ıhılıyor durmadan yüreğim kaldırmıyo ilk hastalanması ilk bebeğim ne yapacağımı bilmiyorum şaştım kaldım…
Manolyaaaaaa Nurellaaaaaaaa insAllah iyi olmuştur ateş düşürücüler zararlı olabilir ben elimden geldiğince vermemeye calisiyorum 2 hafta önce ateşlendi Dr gittik ateşi çok yoktu 6 aylık aşıdan dolayıydi galiba orda verdiler 2 kere kullandım bıraktım zaten dustu sonra çok şükür yani gerekmedikce Dr vermedikce kullanmamanız daha iyi
Nurellaaaaaaaa Manolyaaaaaa doktor günde 3 defa verebilirsin dedi canım 3 aydan küçük bebeklerde ateş sıkıntılı bi durummuş 5 saat aralıkla veriyorum mecbur çok yükseliyor 😥😥 midesini üşüttü galiba banyo yaptırmıştım ertesi gün böyle oldu
Birkullanici Nurellaaaaaaaa bu nasıl saçma bir düşünce tarzıya, bu aylarda ateş çocuklar için çok tehlikeli.evde geçriin siz evet tebrik ederim