Prens3456 Mery103 birazdan bedavacılar gelir çok pahalı bu kadar etmez diye . Burdan satamazsanız dolaba yükleyin belki de yüklemissinzdir daha kolay satarsınız . Hayırlı satışlar
Mery103 Prens3456 teşekkür ederim gelsinler canım piyasadan haberleri yoktur onların belki almak isteyen çıkar diye yükledim ben normal de dolapta falan yüklü 🌸