Eşim gripti tam iyilesti derken 3 yaşındaki oğlum kaptı hastalık , Allah’tan elimde ilaç vs vardı pazartesi de doktora götürdüm ilaç vs verdi şuan en azından iyi ama bana bulaştı ve grip burun akıntısı mahfoldum 24 günlük bir kızım var emziriyorum, acaba ıhlamur dışında ben grip vs için ne kullanabilirim yada ne yapabilirim bana yardımcı olur musunuz 🙏🥺