birtutambilgi benim bebeğim de 6 ay 8 günlük tadimlara yeni basladik biz 10 gün kadar oldu aynı şekilde diliyle itiyo öğürüyo falan ama zorlamıyorum yiyeceği günler de gelir anne sütü alıyorsa sıkmayın sizde kendinizi bence, ben ne kadar üstüne düşülürse o kadar sorun olacağını düşünüyorum bu yemek konusunun sakince keyfini çıkararak eğlenerek yedirmeye çalışıyorum yemezse de akşama bi daha teklif ediyorum ne yediyse kârdır artık 😊 henüz 7 aylıkmıs bebeğiniz yer daha yeni alışamadı bence 🌼