Oglum 1 ay sonra 3 yas olacak
Konusmasi var ama kısıtlı kelime haznesi geniş değil bizler gibi konuşmuyor . 3 4 kelimelik cümleler de kurabiliyor ama dışarıdan insanlar anlamıyor. Bir De salya sorunumuz var parazit dediler yok reflu dediler 2 surup bitirdim bi azalma olmadı. Konuşmasıyla alakası var bence nörolojik bisy olabilir mi başına gelen var mi