İyi günler anneler,
Bebeğim 13 aylık ve bana göre gözü kayıyor. Resimlerde mesela sol gözü daha içe doğru çıkıyor. Göz doktoruna götürdüm bir kaç ay önce, ameliyat gerektiren bir durum yok dedi ve 2 yaşından önce bir müdahelenin de yapılamayacağını söyledi.
Benim bildiğim kadarıyla kayan göze bant yapıştırılabilir mesela. O yüzden içim rahat değil. Bebeğinde Göz kayması tespit edilen anneler varmı? Kaçıncı ayda ve nasıl anlaşıldı? Tedavi oldu mu? Evde test yapmak mümkün mü?
Yanıtınız için çok tşkler 🤗