21günlük bebeğimin doymadığını düşünüyorum annemlerde aynı kanaatte gece her saat uyanıyor gün içerisinde bir saat bile uyumuyor sürekli aç gibi elini emiyor her istediğinde emziriyorum fakat böylede süt birikmiyor boş boş çekiyor süt gelmeyince ağlıyor dün mama verdim iştahla yedi ve iki üç saat uyudu henüz ayını doldurmadığından doktora gitmedik ne yapmalıyım birkaç kez mama versem emmeyi bırakır diye korkuyorum çok emzirmek istiyorum mama ve anne sütünü bir arada nasıl devam edebilirim