Kızlar ikidir ebebekten bebek tarhanası almıyorum ilk aldığım çok güzel turuncuydu dün de bitince başka paketi açtım ama bu çok açık renkli acaba öyle mi oluyor son kullanma tarihi geçmemişti ama belki de organik ürünler olunca sabit bi renk olmuyor mudur sizlere bir sormak istedim