Merhaba arkadaşlar 2 ay 25 günlük bebeğim var kaka yaparken çok ıkınıyor ve zorlanıyor. Kabız değil normal dışkı 💩yaklaşık 2, 3 saat boyunca ıkınıyor yapmaya çalışıyor zar zor yapıyor ki bazen çok az geliyor kakası, sonra rahatlayıp acıkıyor bir saat sonra tekrar aynı döngü başlıyor 🐣