Merhaba bayanlar 15 gündür filan tansiyon düşüklüğü yaşıyorum yeni hastaneye gittim ölçtürüp yazmam gerektigi söylendi. Bazılari emzirmeye bağlıyor emzirdigim için olabilir mi yaşayan varmı aynı şeyi ? Fazlaca düştüğü için oruçta tutmuyorum yani karnım tokken düşük oluyor.