Vlns neden ticari olarak bakmiyorsunuz? Eger urunden 10 kurus aliyorsaniz bile bu ticarettir. Yani aslinda siz de ticaret yapiyorsunuz . Siz urunlerinizde dusuk fiyat uygulayabilirsiniz. Teklif kabul edebilirsiniz. Bu sizin tercihiniz. Sirf siz bunu tercih ettiniz diye ’hasarsız, bir sefer kullanilmis urununu cok ucuza satmayi tercih etmeyen birini elestiremezsiniz. Bu da o kisinin tercihi. Alip almamak size kalmis. Ben de sifira yakin bir fiyatsa ikinci eli tercih etmem. -ben zaten ikinci el almam- Satici da bunu hesaba katar, katmaz o da kendi bilecegi istir. Ben bir oyun halisi almistim. Coxugum kullanmadi. Ve alirken cok ozellikli aldim. Piyasa fiyati da bayagi pahali. Ona bir suru para odeyip almisim, kullanmamisim, yari fiyatina satarsam kendi cebimden cikar. O halde hic satmam . Oyle dusunurum yani. Ya da sifir fiyatindan daha uygun fiyat belirlerim, almak isteyen olursa alir. Bu mantiksiz bir hareket degil