Aselsmommy valla 20 günlüktü bir nikaha katıldım oğlumla. Bnm oğlum da sadece emiyor,emzik fşn da emmiyor ama çıktım sonra sağlık ocagına gittim en son 40 ı çıkınca avm ye gittim🤣gerçi rezil etti beni çıglık çıglıga ama olsun pişman degilim.ondan sonra da sürekli çıktım eylül,ekim ayıydı ilk 40 ta i. Şimdi 7 aylık olduk hala daha uykusu gelince emerek uyur yani dısarı çıkmamam için bir sebep. Ama ben yinede çıkıyorum 🤭 hava almak iyi geliyor bebege ,aglamaya,yorgunluga da tahammülüm artıyor dısarıda havam değişince🌸