Arkadaşlar bebeğim 9 aylık. Şu ana kadar pek ihtiyaç duymadığım için bebek telsizi ve kamerası almamıştım. Ama şu sıralar eksikliğini hissediyorum. Bu aydan sonra artık gereksiz mi sizce? Ne kadar daha kullanabilirim? Önereceğiniz bir marka var mı? Mutlaka görüntülü olmalı.