E_E_S Kızlar kızımın boğazının altı biraz kilolu olduğu için hava almadığından her hal kızarık oluyor ne yapsam ne sürsem siliyorum kuru tutmaya çalışıyorum ama yok bepanthol sürsem mi pişik önleyici yada onarıcı bakım iyi gelir mi?
YagizAlinin_annesi Bizim de aynı Bepanthol sensiderm kullanıyoruz ara ara geçiyor yine oluyor ağız suyundan bizim dış dönemin deyiz